14 září 2024

Krásné ženy, portrét

 


Některé portréty jsem vyčistila a nabídnu vám je s průhledným pozadím. za pár dní.

6 komentářů:

  1. Nádhernéé ženy.Obdivuju Tě ,jak je dokonale umíš vyčistit ,to mi nejde, vlasy jsou pro mě velký problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květo, pro mne byly vlasy a zvířecí srst také velký problém. Až letos mi přidali do mé aplikace pro mobil i nástroje AI a tam je i AI nahradit pozadí a to i za průhledné. Sice někdy se ji to nepodaří uplně dokonale, ale při kolážích se drobné nedokonalosti ztratí. Vytváři obrázky podle slovniho zadání a mnoho dalšiho. Aplikace se jmenovala Photo Studio a nyní ji přejmenovali na AI Photo Studio:uprava fotek. Najdeš mezi aplikacemi na Google play. Je to úžasná aplikace, která mi stojí za to, abych si ji na rok předplatila. Stojí zatím 1199,99 Kč/rok a má české rozhraní. AI nástroje jsou ze všech AI aplikací zatím pro mne nejlepší. Vyzkoušela jsem asi tři. AI nastroj pro generování obrazků ve Win 11 pro počítače umí jen generovat v malém rozlišení. Aplikace AI Photo Studio umi az do rozmeru 4000 pix. Automaticky ukládá ve 2460. Je to malý zázrak pro tvoření a úpravy. Mám ji I v tabletu, ale rám pracuje pomaleji.

      Vymazat
    2. Maru moc děkuji,podívám se na to.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.