14 září 2024

Když prší už moc...

Lituji všechny, kdo se potýkají s velkou vodou. Já nyni sedím v teple, ale s největší pravděpodobností mám zatopený sklep na chatě, která je pod kopcem ve svahu. Ale není to moje hlavní bydlení. V roce 97 mi valila voda kolem starých oken do bytu v 6 patře. Chytaka jsem ji do ručníků a ždímala do  kýblů, nespala jsem tři dny a tři noci. Nyní se čeká více dní  se silným deštěm. Je mi všech strašně líto, lidí i zvířátek. 
Myslím na všechny postižené, ale i na hasiče,  zdravotníky i další dobrovolné záchranáře. 



6 komentářů:

  1. Tohle jsou lidský tragedie. Zřejmě kdo to nezažil, asi si to nedovede ani představit. Já se dívám na ty ukázky pohrom leckde v republice a tečou mi slzy, jsou to šílený hrůzy. Příroda, když bude chtít, tak nás všechny smete a možná ještě dřív. než se lidi sami mezi sebou pobijou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Jsou to hrůzy.

      Vymazat
    2. Ještě dodám, že se najdou i takoví drobní dobrovolníci, kteří pomáhají jak mohou a to třeba i jen tím, že vaří zdarma čaj a kávu jako u nás jeden Vietnamec nebo restaurace Stěpánov, která dává hasičům jídlo zdarma....

      Vymazat
  2. To je pravda,kdo to nezažil,tak si to nedovede představit.Já jsem to zažila v 97 roce, odebírala jsem vzorky vody v Ostravě a bylo to hrozné.Teď je mi líto těch lidí,co to zažívají a obdivuji ty co pomáhají.Snad se brzy vyprší a příjde to babí léto...

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško,jsem na tom stejně.Rodice manžela bydleli v zátopové oblasti,tak vím co to obnáší. Později ji užívali jako chalupu,tím se nic nezměnilo,voda hrozila často.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, i já to v r 2002 zažila na Mělníku, je mi nesmírně líto všech..... z promočených Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.