13 září 2024

Láska i respekt ke koním

 Obrázky vytvořila AI, ale jak už ona zvířata a lidí vnímá, klidně vytvoří koně s 5 - 6 ti nohama, nebo mají dvě hlavy a i jinak deformovaná těla. Musela jsem tedy mnohde zasáhnout a retušovat. Není to úplně dokonalé, ale já jsem spokojená. 

 Hezký den 

6 komentářů:

  1. Krásné obrázky ,vím jakou to dá práci ,aby měli všechny nohy,též jsem to v AI zkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo, aby jich neměli až moc

      Vymazat
    2. Někde jsem spoléhala na zvířený prach, který jakože nohy skryl. Ono těch aplikaci je více a každá pracuje jinak a také nabízí trochu odlišné obrázky. Dvou placenych jsem se už vzdala, nelibily se mi. Je také legrace, když AI nerozumí česky a přesto se mi snaží něco nabídnout. Někdy je to děs, ale někdy na jiné téma, ale hezké. Pak ovšem musím použít angličtinu, když chci docílit větší podobnosti mým představám. Je to hra a baví mě to. Však to znáš.😉

      Vymazat
    3. Já mám zatím jen jednu aplikaci sice placenou,ale zatím s ní jsem spokojená.Přijímá zadání v češtině i v angličtině,ale nabízí obměny jen v angličtině,takže si své zadání překládám v překladači.Ale má to i výhodu ,pár slov, které hodně používám jsem se naučila i v angl.Ale stejně jako tebe i mě to velice baví.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.