23 dubna 2023

Šablony Frézie

 
Frézie je jedna z mých oblíbených kytiček a tak není divu, že byla kdysi dávno kytička součástí blahopřání k narozeninám. A to bych nebyla já, kdybych si ji nevyfotila a nepoužila do šablony pro blahopřání. Tyto šablony jsou sice staršího data, ale při stěhování blogu na ně dosud nedošlo. 
Tyto šablony je možné použít i pro tištěné blahopřání, i když je obrázek pro tisk docela malý, dá se vložit Wordu a vytisknout blahopřání skládačku, kde bude text ručně vepsán nebo vložen. Návod pro tisk mám ZDE. Blahopřání do obálky

9 komentářů:

  1. Maruš super,já mám také ráda frézie,příležitostně využiji.Měj hezké jarní dny...

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, to je zase nádhera. Jsi obdivuhodná, co všechno stíháš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tohle jsou staré věci z bývalého blogu. A jak si občas hledám své staré komponenty, tak najdu něco, co by se mohlo dát ven. Zatím stíhám, protože venku je hnusně a pokud je hezky, tak makám na zahradě a pak se nemohu hýbat a jsem ráda za tablet, kde mohu něco dělat v leže u televizky. :-D

      Vymazat
  3. Maruško, je to nádherné. Jsi nápaditá a frezie je moc pěkná kytka.,taky ji mám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doslala jsem kytičku před lety a fotka mne inspirovala vyzkoušet nějaké rámečky. Na starém blogu jsem to měla a tak jsem to dala i sem. Hezký den. ti přeji, Zdenko.

      Vymazat
  4. Opět překrásná dílka, ale to jsou všechny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však víš, kdo si hraje, nezlobí. :-D Hezký den.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.