24 dubna 2023

Šablony růže ve zlaté váze

První šablonu jsem si vygenerovala v aplikaci Art Ai a pohrála si s ní. Vznikly tak podobné šablony pro přání, přesto každá jiná. 
Hezký den a radost z tvorby přeji. 

7 komentářů:

  1. Maruško, zase jsi moc hezky tvořila Jsi šikulka. Přeji ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, dokud je venku nepříjemné počasí, tak si prostě hraju. Ale o víkendu jsme si mákli, že mě bolí celý člověk a v pátek pokládáme elektriku a o víkendu asi zasypávat. Mám toho plnou hlavu a tak se potřebuju odreagovávat. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Maruško zdravím a žasnu.....kouzelné*********************************************

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, ty jsi úžasná šikulka. Hezkéé

    OdpovědětVymazat
  4. Krása,růže jsou nádherné a voňavé,ale já mám nejraději kopretiny ☺
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  5. Majka, ruže vo vázičkách sú veľmi pekné, Obdivujem Ťa, si veľmi šikovná. Ďakujem za tú krásu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.