20 října 2021

Vánoční stromečky a řetězy

 

Každý den něco.
Tyto dekorace (stromečky a řetězy) jsem vytvářela v mobilu, také podle toho vypadají, ale použít by se možná daly. Já jsem to také vyzkoušela upravit v programu PFS a zakomponovat i do dalších obrázků hodících se pro vánoční  nebo novoroční přání.  Ty však zveřejním zase někdy příště. Každopádně se máte na co těšit, jestli se vám moje práce trochu líbí. 

Nezapomeňte si obrázky kliknutím zvětšit. A budu ráda, když mi občas písnete komentář. Hezký den. 


5 komentářů:

  1. Maruš, děkuju, moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, jsi expertka. moc pěkné.. umíš ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Chodím k tobě na čumendu dost často a vždycky žasnu nad tvými nápady. Ty jsi prostě studnice inspirací.

    OdpovědětVymazat
  4. Majka, dovolila som si stiahnúť aj stromčeky aj reťaze, určite sa mi zídu, sú krásne. Určite sa teším na novinky od Teba.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.