21 října 2021

Větvičky zdobené

 


V některém předešlém příspěvku jsem zveřejnila jehličnaté větvičky a dneska jsem je ozdobila. Zdobení jsem prováděla také na již starších větvičkách a to pomocí mobilní aplikace Polish. 

Také jsem vám chtěla připomenout nebo vás naťuknout, že jakékoli obrázky s průhledným pozadím můžete vložit do foto-knih, pohlednic, kalendářů pokud je děláte v programu  třeba  Happy Foto nebo FOTOLAB CEWE fotosvět. Vkládáte je stejně, jako kteroukoli fotografii a pozadí zůstane průhledné.   I když programy nabízejí hodně klipartů, můžete využít i jiné obrázky. 

Obrázky si zvětšete a pak teprve stahujte.

 

4 komentáře:

  1. Maruško všechna tvoje práce větvičkama počínaje až po větvičky zdobené je překrásná. Čiětění větviček musela být piplačka. Díky ti za vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to piplačka , ale baví mě to. Sleduji u toho filmy. :)

      Vymazat

  2. Maruš i když je do Vánoc ještě hodně času,tak pomalu navozuješ vánoční náladu,díky,moc pěkné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nejde tak o tu atmosféru, ale brzy začnou někteří dělat přání, videa, prezentace a už hledají komponenty. Čas strašně rychle letí. :)

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.