06 října 2020

Šablony podzimní z mobilu

 Kdo si hraje nezlobí.

7 komentářů:

  1. Krásné šablonky. Maruško jsi jednička

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Majko, tak jak to jde? Odpovím si sama:" Nezbývá než statečně bojovat" tak se drž i v těchto dnech - já tento čas nemám rád, to je brzo tma, stromy se odstrojují a večer lupení shrábnu a ráno je to tam zas, navíc mokré od rosy a mlhy...jo to duben - květen to je jiná, to se teším na letní teplíčko. Myslím na Teba a uvidíš - trpělivost bude odměněna... ( chvilku jsem seděla u PC a promýšlela PF 2021 a bolela mne sedalka, tak jsem myslela na Tebe jak musíš sedět či polehávat celý čas a hned mi nic nebolelo) Dávej na sebe pozor !!! - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Mílo. Bolesti už nemám, ale sedět s nohama dolů ještě moc nemohu. No vida, jak jsem tě zbavila bolesti.🙂 Já se jen modlím, ať se nepoloží manžel, protože na něm visí teď celá domácnost i zahrada. Michal má naštěstí testy na covid NEGATIVNI, ale stále pokašlává.

      Vymazat
  3. No...pěkná fotečka Majko, moc sluší, jen nevím zda jsem si to nevšimla až zase po ....no po čase. A co nového? - Míla

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško moc hezké šablony vypada to krásně i když děláš z mobilu šikulka si a přeji brzké uzdraveni jo je to na nic jak jenom musiš ležet a nožku nahoře to se pak špatně sedi ale bude léíp opatruj se a děkuji i za přáníčka jsou nádherná hezký den ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.