07 října 2020

Přání k svátku

 Opět vyrobeno v mobilní aplikaci. 

10 komentářů:

  1. Maruško zdravím hezký den a opatruj se moc hezká přáníčka vždy se ráda podívám a brzké uzdraveni přeji ******************

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Majko, psala jsem komentář a pozdravení a kamsi zmizelo v propadlišti, tak druhý pokus. Máš to děvče hezké....zrovna se hodí. Ty se pokud možno drž a buď na sebe hodná a držím chlapům palce aby byli OK. -Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, jsem ráda, že se něco hodí. S tím prvním komentářem je mi to líto a nevím, co se mohlo stát. Já jsem měla problém i s editací tohoto příspěvku. Naskládala jsem obrázky a když jsem nastavovala velikost zobrazení, obrázky začaly mizet. Takže jsem to dělala několikrát. Ono je to asi z mobilu jiné, když to tu mám proti obrazovce počítače mrňavé. V uter, se divím, jestli by mohli napsat léčebnou ortézu s 3 dlahami. Prý je vhodná i tam, kde není možná operace. Sama jsem si ji našla na internetu a doktor se na ni hned díval a poradí se s traumatology. Tak uvidím. Ale zatím na mne byl vždycky veškerý personál velmi vstřícný a pozorný. Sestřičky mne chválily, že jezdím na vozíku jak závodník. :)

      Vymazat
    2. Zrovna jsem se vrátila z očkování, volala sestra, že má pro mne i manž vakcínu proti chřipce...tak aspoň něco, to jsem si vyčítala, že svítí sluníčko a mi doma, místo abychom zhrabávali popadané listí. Majko, ortéza By byla fajn, a nedělej se sebe Laudu či jiného z F1. Opatrně....také se to může vykotit=převrátit a to zrovna na pusu :-( a budeš bez úsměvu. A dávej na sebe opravdu pozor - Míla

      Vymazat
    3. Neboj,s tím vozíkem nijak nešílím. Jen nečekám, až sestřičky ten kočár popadnou, aby mne dopravily z chodby do ordinace. V pohodě si zaparkuju u lůžka s rentgenem a přelezu si sama. Vozík má brzdy i pro pro ovládání pacientem nebo doprovodem. A ze zabržděného vozíku se dobře vstává i se na něj nasedá. Nejezdím po chodbách rychle, ale umím ho už zatáčet, couvat, parkovat.😃 Já jsem se nikdy proti chřipce očkovat nenechala. Já jsem dříve spíše trpěla na angíny. To OL vždy halekal:"Sestři, končí chřipky, nastupují angíny. "

      Vymazat
  3. Maruško,přáníčka jsou moc hezká.
    Hned jsem si vybrala 2, které použiji.
    Drž se a přeji, aby se noha dobře hojila

    OdpovědětVymazat
  4. Po nějakém čase jsem zase na PC,10 dnů jsem byla mimo ČR a tak sleduji Maruš jak probíhá Tvé uzdravování.Jsem ráda,že je vše lepší a že budeš brzy OK.Přeji aby to bylo hodně brzy a mohla jsi se věnovat svým koníčkům,držím palce,EVA

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné přáníčka, ale ty je máš vše krásné ******************

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.