03 října 2020

Podzimní rámečky

12 komentářů:

  1. Zdravím Majko, neni co dodat...jako vždy i v nemoci excelentní...drž se - Mila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Mílo, zkouším, co se s tím mobilem dá udělat. Nemá takové možnosti jako počítačový software. Počítač mi chybí, hlavně to cestování na druhém blogu. Tak jsem si psa km vždy zavzpomínala na výlety a za zimu bych to už měla hotové všechno. No, není jinak možnost. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Maruško,to je nádhera.Jako vždy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zdenko. Zkouším, co ten program umí. Přeji hezký den.

      Vymazat
  3. Krásně si hraješ Maruško.Opatruj se a brzké uzdravení...

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško,ty jsi taková šikulka ☺
    Přeji ti,aby jsi byla brzy v pořádku ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Marusko,jsem ráda,že je ti lépe a máš už zájem a možnost se vrátit k sve oblibene činnosti.Nebyla jsem teď 10 dnů v ČR a nesledovala BLOG.Přeji rychlou rekonvalescenci,Eva..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ještě nejsem ve své kůži, kotník srůstá blbě, operace nebyla možná kvůli trombóze hluboké žíly v lýtku. Už si sice nepíchám injekce, ale na ředění krve mám prášky. Musím ale něco dělat, ať na to všechno nemusím stále myslet. Ovšem zatím tvořím jen v mobilu a ten toho zas tak moc neumí.

      Vymazat
  6. Maruš, ty víš co zrovna potřebuju. Díky moc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.