19 září 2020

Nucená pauza

 Jak už někteří ví z posledního příspěvku na blogu "Střípky ze života", zlomila jsem si před pár dny kotník. Abych se přiznala brala jsem to optimisticky, že budu mít více času na počítač a tvorbu, ale opak je pravdou. S nechodící sádrou a nutností držet nohu ve vyšší poloze, nedokážu u počítače sedět. Nemám notebook, který bych si vzala do postele, jsem jen na mobilu. Proto se mnou, prosím, mějte trpělivost. Tento rok je prostě pos....od začátku. A to prý ty dvě dvacítky znamenají štěstí. Možná je štěstí, že se nestalo nic horšího.....

Proto zatím, ty kteří čekají na nové obrázky, šablony, přání.....odkazuji na menu se staršími věcmi. Myslím, že je toho tu hodně, že je stále z čeho vybírat. 

Slibuji, že budu ukázněný pacient a udělám vše pro to, aby se vše víc nezkomplikovalo. 


27 komentářů:

  1. Ups, tak to je mi moc líto Maruško, ale věřím, že za pár dnů ti dají chodící gips a hned bude zase lépe a radostněji!!! Alespoň ti okolí na oplátku věnuje péči, kterou ty jim poskytuješ běžně :-) Hezky odpočívej a ahoj a hezký zbytek víkendu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, po týdnu odpočívání a dnešní kontrole bylo zjistěno, že otok tlačí na kosti a došlo k posunu. 29.mi to budou operovat.

      Vymazat
    2. Tak se to nejspíš všechno poněkud protáhne, ale dobré je na tom, že na to přišli včas!!! Tak se ničeho hlavně neboj a buď v klídku. Za chvíli budeš doma a půjde to už jenom k lepšímu :-) Budu na tebe myslet a fandit ti :-)))

      Vymazat
  2. Maruško mě je to taky líto, že se ti stala nepříjemná věc jako je zlomenina.
    Hlavně odpočivej a nech se obskakovat svými blízkými lidmi. Nevadí,že nám nové obrázky neuděláš,vždyť ty starší jsou pěkné. Až budeš fit, tak nám zase nějaké pošleš. Hlavně aby se ti zlomenina dobře hojila.
    Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blízcí mne obskakují, ale přesto, že odpočívám půjdu nakonec na operaci.

      Vymazat
  3. Maruško mě je to taky líto, že se ti stala nepříjemná věc jako je zlomenina.
    Hlavně odpočivej a nech se obskakovat svými blízkými lidmi. Nevadí,že nám nové obrázky neuděláš,vždyť ty starší jsou pěkné. Až budeš fit, tak nám zase nějaké pošleš. Hlavně aby se ti zlomenina dobře hojila.
    Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško tak to je mi moc líto co se stalo tak se uzdravuj a obrázky neutečou hlavně odpočívej opatruj se Měj se hezký bude líp jak se říká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím věřit, že bude lépe. Dnešní kontrola objevila posun díky otoku a tak jdu na operaci. Mám i strach z narkózy, i když jsem zvolila lokální anestezii.

      Vymazat
  5. Ale co si to vymýšlíš, Maruško... Tak teď poslouchat doktory, nenamáhat nohu, odpočívat, číst a promýšlet, čím po nucené pauze nás všechny na svém blogu potěšíš. Brzké uzdravení a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Maruško,s kotníkem to nejsou žádné žerty.Vím o čem to je. Před 40lety jsem měla také zlomeninu kotníku a když se mění počasí ,tak to bolí jako, když je to ,tak půl roku po zlomení.Tak si na to dávej pozor ! na takové zlomeniny jsou ty nechodící sádry. Přeji Ti ,ať se to hezky hojí.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za účast. Ali musím věřit, že budu chodit.

      Vymazat
  7. Maruško to je mi moc líto,hlavně odpočívej a pohoda.Nejdůležitější je zdraví!!!Je důležíté aby se ti to dobře zahojilo,brzké uzdravení ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Romanko, zatím se to spíše zhoršilo, otok posunul kosti a jdu za týden na operaci. Mám strach z anestezie, ale co nadělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí,ale nebojvše dopadne dobře.Ty se nevzdáš a zas budeš běhat.Budu na tebe myslet a držet ti prstíky.

      Vymazat
  9. Maruško, to je smůla.. ale ono to vše uteče a zase budeš běhat.. jen trpělivost. Moc přeji v brzké uzdravení abys zase mohla dělat vše co Tě baví.. a hlavně krásné návody, které umíš na výbornou.. Vše zvládneš i operaci.. drž se moc Ti držím pěstičky.. zdraví Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Maruško máš pravdu letošní rok opravdu stojí za h....😟 Držím všechny palce aby operace dobře dopadla a zase jsi brzy chodila na ty krásné výlety a užívala sis výletu.Opatruj se určitě bude líp...🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  11. Maruško,to je mi moc líto co se stalo.To bylo někde na zahradě?Všichni věříme,že vše dobře dopadne a budeš brzy v pohodě.Držím palce,opatruj se,odpočívej ....

    OdpovědětVymazat
  12. Maruško, ted se tu dovídám, že máš velké bebino!!!! Moc Ti přeji, aby jsi to zvládala, je to asi na dlouho...nesmíš na to šlapat....odpočívej, čti...je mně Tě líto🍀😘🌺❤

    OdpovědětVymazat
  13. Jejku,přeji hodně brzké uzdravení,sržím palečky♥

    OdpovědětVymazat
  14. To je mi líto Maruško, přeji ať vše se zahojí na výbornou. Hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  15. MARUŠKO PŘEJI BRZKÉ UZDRAVENÍ

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Maruško. Koncem srpna jsem si šla na tyto stránky opět pro inspiraci a potěšit se krásnými obrázky. Vyděsilo mě oznámení, že byly stránky v polovině srpna ukončeny. Ráda tady trávím spoustu času a kochám se nádhernými obrázky, nestačím se divit, co šikovné ruce dokážou. A hlavně, stále se učím a zkouším taky něco pro radost vytvořit. A k tomu mi pomáhají návody a nekonečné množství krásných obrázků, které jsou tady nabízeny k použití a za které tímto moc děkuji.
    Dnes mi to nedalo a opět jsem se šla podívat na odkazy. První odkaz opět nefungoval, ale HURÁ!!!!, tento další se mi otevřel a já se dočetla, co se stalo.
    Přeji, aby se nožka brzo uzdravila a byla jako nová. Hodně sil a zdraví přeje Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za pěkný slovíčka i za podporu. V současné době už chodím po bytě bez opory, ale venku si ještě netroufám. už mě to nebolí, ale moc mi to otéká. Ale to prý je normální a bude to chvíli trvat. :)

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.