19 ledna 2012

Aplikace masky

Programy Photofiltre i Photofiltre Studio umožňují dávat na obrázky rychle ozdobné rámečky nebo vytvářet pěkná pozadí a pod.
V tomto článku nebudu popisovat všechny možné způsoby použití masky, jen ukážu, jak masku aplikovat. Třeba vás další využití už napadne samo, nebo si můžete na konci článku stáhnout návod ve formátu pdf.

Masky si můžete stahovat i u mně v galerii kliknutím na vybraný obrázek pravým tlačítkem a "Uložit obrázek jako..."
Takovou staženou masku si můžete uložit přímo do programu na systém do složky C/Program Files/Photofiltre/masks.
Takto uložené masky však jsou sice okamžitě připraveny v programu, ale také zabírají místo do disku C.
Proto je můžete mít klidně na disku D nebo dokonce na jakémkoli externím disku a při práci s maskami si pak příslušnou složku najdete.

Stejné je to i s ukládáním pozadí, jen s tím rozdílem, že se ukládají do složky C/Program Files/Photofilre/Pattenrs.

Pluginy (zásuvné moduly - přidané nástroje) se musí ale ukládat do složky C/ProgramFiles/Photofiltre/Plugins. Pluginy nemohou být v jiných složkách na Déčku už i proto, že některé je nutno instalovat. Ale to je už jiná kapitola.

Dneska tedy jak aplikovat masku




1 komentář:

  1. Dobrý den, zkoušela jsem tu krásnou masku s mřížkou, ale nedaří se mi označit kouzelnou hůlkou celou tu bílou barvu (masku), jak píšete v posledním obrázku. Kliknu na hůlku, pak na tu bílou barvu - a oznaší se mi jen něco... Můžete mi poradit, jak na to? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.