12 ledna 2012

Fraktály v Apophysis

Jelikož jsem zde předvedla i ukázku fraktálů vyrobených programem Apophysis 2 a později Apophysis 7, ponořili se mnozí také do tajů tohoto krásného světa. Podotýkám, že moje tvorba v tomto je opravdu začátečnická, fraktály jsou nic moc, ale je prima si s tím hrát. Program Apophysis 2 je sice v anglickém jazyce, ale snad všichni si s ním poradí.

Problém nastane teprve s uložením obrázku ve formátu jpg nebo png. I já jsem tápala a nechala jsem si poradit. Proto nyní přináším obrázkový návod jak uložit vytvořený fraktál.


Renderování může trvat i desítky minut a pokud chcete fraktál ve velkém formátu třeba pro tisk jako obraz, pak počítejte s hodinami. Záleží na výkonnosti počítače, na zvolené velikosti a kvalitě fraktálu.   Otvírat nějaký jiný software bych při renderování nedoporučovala, brouzdat po internetu se mi také moc nedaří, já u toho maximálně hraju solitér nebo si jdu dát sváču, či přepnu na telku. Někdy jdu také mýt nádobí......:-D


Já zatím nepoužívám ani žádné pluginy, čistě jen ten program. Dobře se bavte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.