21 prosince 2023

U jezera

 Jistě už máte všichni napečeno, naklizeno, dárky nakoupené ...nebo ještě přípravy dokončujete? Nic se neděje,  ještě se dá hodně stihnout, hlavně je důležité umět si trochu zapauzírovat. Já ještě plním některé cukroví krémem, ale jelikož jsem v důchodu, všechno zvládám pěkně v pohodě. A odpočívala jsem třeba tvorbou této animace a malého videa. Obrázek vygenerovaný aplikací Art AI tedy umělou inteligencí jsem trochu oživila. Opět je animace hodně veliká a tak mějte trpělivost s načtením. Obrázek vkládám i v originálu bez animačních prvků. 


Hezký den a zítra snad zase pár přání nebo šablon k Vánocům a novému toku. A jelikož už toho bylo hodně a ještě víc :), přidám příště už zase nějaké šablony na přání k svátku m k narozeninám či výročím nebo jen tak. 

4 komentáře:

  1. Majko pauzíruješ hezky, já ještě dnes po doktorech, ale nebyla jsem sama, všude plno i když jak to bez pousmání napsat - na jednych dveřích bylo 19.12.-31.12. se neordinuje dovolená....doufám, že to nemoci vědí a budou mít také dovolenou....U Vás dobrý?- a dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Milo. U nás chvilku dobrý, další kolečka po doktorech začneme v lednu a pokračovat v březnu.nBrezdn bude náročný, ale na to nyní raději nemyslet. Jo nemocem nezbývá nic jiného, než dovolenkovat solidárně s dovolenkujícím lékařem. Také se držte. Děkuji za přání, ještě napíšu.

      Vymazat
  2. Maruško zdravím opět jsi nádherně odpočívala a já se kochám, paráda. Maruško Tobě i celé rodině pohodové Vánoce prožité ve zdraví a štěstí ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.