22 prosince 2023

Animované přání

  Poslední vánoční přání v tomto roce, která vkládám na tento blog. Vánoce už klepou na dveře a já přeji tímto příspěvkem všem krásné svátky, pohodu doma i na cestách a hlavně však zdraví.  A všichni ať v pořádku dorazí do cíle, neboť vím, že se spousta lidí přesouvá na svátky za rodinou z pracovních pobytů a cest, či studia. Když jsem si tento článek před pár dny připravovala, nemohla jsem tušit, k jak strašné události dojde. Jaká spousta studentů už se domů nevrátí nikdy, jak strašné Vánoce bude mít spousta rodin. Upřímná soustrast nepomůže, avšak nejen já, ale i všichni v této zemi jsou událostí na fakultě v Praze zasaženi a s bolestí  v srdcích cítí s rodinami zavražděných studentů. Myslím na všechny, kteří musí trávit Vánoce v nemocnicích a mnohdy už opět se zákazem návštěv. 

4 komentáře:

  1. Soucítím s rodinami,kterých se tato tragická událost osobně dotkla. Ještě dnes jsem v šoku a nikdy bych nevěřila tomu,že se takový hrůzný čin může stát v naší zemi.Proto všem přeji lásku, duševní sílu,klid a mír do všech domovů.Prožijte láskyplné svátky Vánoční.

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelná tragická událost v ČR,cítím se všemi rodinami,ke kterým se jejich děti již nikdy nevrátí.Přeji všem klid,mír,lásku a vánoční pohodu,zdraví v roce příštím.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká přáníčka Maruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.