09 května 2023

Květiny pro grafiku

 Ráda čistím od pozadí všelijaké kytičky a sestavuji do dekorací pro grafiku, ale raději se věnuji čištění skutečných květin. Tentokrát jsem ale propadla umělé inteligenci a čistím květiny z toho, co mi aplikace vygeneruje. Pak sestavuji a kombinuji. K vytvoření dnešní nabídky jsem použila mobilní aplikace Art Ai, Background Eraser, Photo Sttudio a sofware PhotoFiltre Studio a Adobe Photoshop. Tentokrát je toho opravdu  hodně, tak snad si něco pro svou práci vyberete. 






13 komentářů:

  1. Ahojky Maruško opět jsem loupila , stáhla jsem si a moc děkuji za tu krásu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mám vybráno, Maruš, moc děkuju🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Baví mě to a jsem ráda, když to někdo využije. Měj se suprově.

      Vymazat
  3. Jéžiš Majko, tos ani nespala vid? Když to tady vidím a přidám k tomu domácnost - ty 2 chlapi - zahradu, tak si připadám tak hrozně líná...dávej na sebe pozor ....Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, já jsem to vyprázdnila z počítače najednou, ale je to za delší dobu hraní. Přes zimu se mi toho nastřádalo....Jinak chlapi mi hodně s domácností pomáhají, nejsem na to sama. Manžel by se v důchodu nudil, tak chodí nakupovat do různých obchodů podle nabídky, v uklízení a mytí nádobí se střídáme.-doplňujeme, občas i něco jednoduchého uvaří. Jo, když jsme byli ještě v práci, bylo to horší. To nedělal nic, prý musí odpočívat po práci. :-D A Michal přes týden alespoň nepřekáží, když je v práci. :-D A je fakt, že jsem skřivan křížený se sovou. Spím méně, to je fakt. Naučila jsem se tak, když jsem trpěla bolestmi zad při delším spaní. Ráno jsem se pak nemohla rozhýbat. Tak jsem to řešila takto. :) Ale snažím se na sebe dávat pozor. Měj se hezky a i ty se opatruj.

      Vymazat
  4. Krásné kytičky, hned si nejaké stáhnu.Masjko jsi úžasná

    OdpovědětVymazat
  5. I já jsem si stáhla, neboť je to moc krásné. Maruško díky.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruško velice ti děkuji za tvou úžasnou nabídku.Je to prostě nádhera,stahuji a ještě jednou moc děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.