08 května 2023

Maminkám a babičkám

Den matek je za dveřmi. Vložím pár přání, které by mohla napsat dcera a syn mamince, vnučka a vnuk mamince své matky i mamince svého táty. (babičce). 

Hezký den. 

6 komentářů:

  1. Maruško zdravím, opět kouzelná přáníčka jsi vytvořila ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To je taková nádhera.Nemám to už komu poslat.
    Měj další nádherné nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, ani já to nemám komu poslat. Ale třeba se někdo najde, komu se to bude hodit. Já si spíš vždy vzpomenu na svou maminku.

      Vymazat

  3. Krásné, i já to nemám komu poslat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já už maminku nemám. Vlastně jsem nejstarší žena v rodině a udivuje mě, jak rychle se to všechno seběhlo. :)

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.