22 prosince 2021

Všem, kdo jdou právě kolem

9 komentářů:

  1. Maruško, díky za krásné obrázky a věci, které dáváš k dispozici. Jelikož nemáš NK tak přeji i já požehnané vánoční svátky plno klidu, pohody,lásky a především v plném zdraví!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Marunko,velice Ti děkuji za krásné přání a zároveň za velice hezké komponenty,které zde přidáváš pro naši další potřebu.
    Přeji Tobě i všem Tvým milým krásné a pohodové prožití vánočních svátků a do nového roku 2022 pevné zdraví a jen samou radost.Drahuš Kořínková ze Zlína

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško také moc děkuji za tvé nádherné obrázky a já popřeji Pohodové a požehnané vánoční svátky hlavně pohodu, zdraví opatruj se,

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, přeji Ti pohodové vánoční svátky a děkuji za každoroční inspiraci při tvoření vánočního a novoročního přání.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Maruško, přeji krásné vánoční svátky a vše dobré v novém roce 2022. Před chvílí na mě na fb vykoukla vzpomínka stará tři roky, přání vytvořené pomocí Tvého rámečku. A tak jsem se zašla podívat zda a jak pokračuješ v blogování. Já už to vzdala a asi se nevrátím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, svátky už májme sice za sebou, ale přání jsem četla na mobilu a moc děkuji-. Dala jsem si od počítače pauzu. Myslím, že je škoda, že už nechceš blogovat. Já zase nerada chodím na FB. Je to tam pro mne hodně nepřehledné a už jsem několikrát zvažovala, že ten progfil smažu úplně, ale občas zajdu kouknout na profily dětí a příbuzných. Měj se hezky.

      Vymazat
  6. Maruško nádhera, svátky jsem si nádherně užila, měla jsem štěstí, že na Vánoční svátky jsme se sešli úplně všichni, nikdo nemusel do práce, užila jsem si to ♥ Maruško v roce 2022 hodně zdraví, štěstí a pohody ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata všem vám moc děkuji a omlouvám se, že nestíhám všechny vaše blogy. Stále se něco děje a to je někdy dobře, ale mám špatné svědomí, že neoplácím návštěvy, jak byste si zasloužily. A to jsem tvrdila, že v zíimě budu mít na blogy více času. Mějte se krásně a snad se polepším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.