31 prosince 2021

Poslední dny roku s fraktály

 Poslední dny roku jsem si hrála při odpočinku s obrázky, které mne stále fascinují a to je tvorba fraktálů. Na Vánoce jsem dostala tablet, abych mohla být i v době imobility na internetu nebo se svými oblíbenými hračkami. Stáhla jsem si mimo jiné i aplikaci na generování fraktálů MandelBrowser, kde je spousta možností a nastavení. A dnes jsem si z vytvořených obrázků sestavila video, kterým bych chtěla potěšit všechny, kdo mají rádi barvy, ornamenty, kus přírody přenesené do matematických vzorců.  Tento můj vstup najdete na všech třech mých blozích, protože na různé blogy chodí  občas i jiní návštěvníci. Pro lepší zážitek si video zvětšete na celou obrazovku. Na mobilních zařízeních je potřeba zobrazit verzi pro web. jinak video není vidět. 

Užijte si konec roku a do nového roku vstupte s odhodláním, plní zdraví,  spokojenosti, radosti a s rodinou či přáteli po boku. 


2 komentáře:

  1. Parádní podívaná Maruško. Obdivuji tu trpělivost při tvoření fraktálů. V minulosti jsem zkoušela, ale výsledek žalostný ⚛ ღ ♥ vše nej v novém roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky lenko, v aplikaci MandelBrowser pro mobily a tablety to je hračka. jen se kocháš, jak se ti obrázky pod rukama mění v různém nastavování. Na tabletu je to docela přehledné a může se nastavit i výstupní velikost, kvalita, takže by to mohlo jít i pro tisk obrazů. A to mě baví.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.