28 listopadu 2021

Krásný adventní čas

 Dnes zapálíme první adventní svíčku a já při této příležitosti přeji všem  to nejkrásnější adventní období prožité v klidu a hlavně ve zdraví. 

Zároveň si také dám pauzu od vánočních a novoročních obrázků, pohlednic, rámečků a podobně. Myslím, že již je z čeho vybírat. Obrázky si nezapomínejte zvětšit a některé stránky je potřeba rozkliknout a zobrazit celý obsah.  Snažila jsem se většinou, aby bylo vidět hned, co všechno se v příspěvcích nachází. Já ale neodcházím, možná se se mnou setkáte na mých dalších stránkách nebo sem vložím občas něco k narozeninám, svátku......a není vyloučeno, že mne ještě  něco napadne i k tomu končícímu roku. Mějte se krásně a zachovejte mi přízeň. Hraju si ráda a ráda se s vámi o všechno podělím.  Marie

8 komentářů:

  1. Majko, poklidný Adventní čas. Za všechno díky. - Míla

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, i Tobě poklidný adventní čas a jen odpočívej.. neboj Ty se nám neztratíš.. Tak si taky udělej pohodu a trochu rozjímej.. Přízeň Ti moc ráda zachovám a moc děkuji za vše...

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško i já ti přeji klidný a pohodový adventní čas.
    Děkuji ti za vše co jsi pro nás k adventu a vánocím udělala.Vůbec co pro nás děláš.
    Je toho na výběr hodně. když budeš mít čas, tak se ozvi s nějakým komponentem
    ale jinak si dej pohodu a rozjímej.A přízeň ti taky zachovám.

    OdpovědětVymazat
  4. Hraj si i nadále ráda, protože kdo si hraje - nezlobí. :-) A příležitostí pro tvé krásné tvoření je pořád dost. Měj krásné a klidné dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.