03 listopadu 2021

Jak na 3D obrázek

3D obrázky mne kdysi hodně bavily a jelikož mě toho baví až moc, na čas jsem od nich upustila. Zatím jsem se nepouštěla do žádných složitostí, právě se mi líbí jednoduchost.  Byla jsem požádána o návod na tyto obrázky a tak jsem štrachala ve svém archivu a obrázkový návod, který jsem měla na starém blogu,  jsem našla. Většinou si upravuji své fotografie, ale lákaly mne i některé obrazy starých mistrů.

Podobné obrázky vznikají v PhotoFiltre Studiu,  které pracuje s vrstvami. Volně dostupná (free) je verze PFS 7.
Pro obrázek si vyberu vhodný rámeček, většinou jsem si ho vyfotografovala na nějaké výstavě nebo zámku tak, aby zde byl i stín onoho ránu hodně autentický. Pod rámeček vložím pozadí a pak obrázek, který chci upravovat.  
Výběr kopírovat a hned vložit. Vloží se do stejného místa. Vrstvy pak přesuneme tak, aby vložená fotografie byla ve vrstvě pod rámečkem a vybraná část ve vrstvě nad rámečkem. 
Příklad s meruňkou
Zde u lípy jsou dva motivy, které vystupují z obrazu. 
Samozřejmě jsou i složitější obrázky, toto je jen takový základ a naťuknutí zájemcům o tuto tvorbu. 
Hodně radosti s obrázkovými hrátkami přeji. 

3 komentáře:

  1. zase prima návod,taky jsem dříve dělala ale už zapomněla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale když se do toho člověk dostane, tk je to super, že?

      Vymazat
  2. Podle tohoto návodu jsem v minulosti také učila. Super. Sice mě to trvalo dlouho, než jsem na tu techniku
    přišla :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.