03 listopadu 2021

Krajka stažená šňůrkou

Krajka je vytvořená v počítači (masku jsem již vkládala) a právě pomocí masky a zlato-červeného pozadí (nedávno zveřejněné) jsem ji zvlnila. Provlékla jsem šňůrku a může sloužit i jako rámeček. 



7 komentářů:

  1. Majko, ty máš fakt trpělivost...a též představivost a vědění, kam sáhnout a co by to mohlo udělat. Já sice sedím u pc, když večer manžel zasedne k bedně, ale jenom lepím a mastím to co vytvoříš ty. Dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, já chci kolikrát udělat něco úplně jiného a ono se to pak zvrtne a všechno je jinak. :-D

      Vymazat
  2. Maruško, zase koukám, jak tvoříš krásné věci. jsi opravdu velice nápaditá a šikovná. Klobouk dolů... jen by to chtělo vždy hlouběji popsat. hihihi Díky ale za to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Hanko. On ten popis by pak dal více práce jak celý výtvor. A něco si nechávám i jako tajemství šéfa kuchyně. :-D Protože si jen hraju a zkouším, co se stane, když......je vznik obrázku kolikrát velká náhoda a překvapení i pro mne. Každý obrázek se dá použít jako maska, masky se dají použít k vyčištění pozadí a podobně.

      Vymazat
  3. Majka, Tvoja kreativita je fantastická. Máš môj obdiv. Prajem Ti veľa zdravia.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko moc zdravím prohlédla sem si to nádherné všechno tady máš moc děkuji a hezké dny popřeji ..

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.