10 října 2020

Podzimní obrázky-zelenina

 Když se urodí...

Obrázky nejsou úplně dokonalé, ale mobil prostě všechno neumí. Myslím však, že bych se mohla už brzy na chvíli k počítači posadit. 

14 komentářů:

  1. Majko, co je podle Tebe to "na chvíli"? Z toho by byla moc dobrá kvašená zelenina, nebo čalamáda....však víš - Dávej na sebe pozor hihi - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Mílo, na chvíli je pro mne zatím asi tak maximálně hodinka. Když jsem krouhala jablka a krájela na sušení, nebo když jsem vařila kečup, vydržela jsem vždycky tak hodinu sedět. Ten kečup jsem dělala na několikrát tři dny. Vždycky zajedu do kuchyně s vozíkem. 😃 Zítra bych měla jít na kontrolu, ale nevím, protože bude strašně pršet. Jestli bude hodně líp tak zavolám na chirurgii zda mohu přijet až ve čtvrtek. A do té doby než mi řeknou, že to je srostlé, tak na počítač nepůjdu. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Pane jo, co ty mobily dovedou... :-) Opatruj se Maruško a přeji dobré pořízení v nemocnici!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě 14 dní dlaha, dál se uvidí. Děkuji, že na mne vzpomeneš. Zkoušela jsem už sednout k počítači, ale jen to nejnutnější vytisknout nějaké smlouvy a výpisy. Stačilo to, hned jsem se vrátila do lože. Možná jsem tušila už loni na podzim, že se něco stane nebo jsem byla tak rozjetá s vánočníma obrázkama,že mám vlastně připravenou vánoční sérii i pro letošek ještě z loňska. Fotila jsem a čistila smrkové větvičky, dárky a další.Skoro jsem na to zapomněla. Takže všelijaké vánoční komponenty přání pozadí všechno bude.jen netuším jestli zvládnu nějaké kalendáře letos asi moc ne.

      Vymazat
  3. Zdravím Maruško tak to je paráda.Pevné zdraví-opatruj se.At už to máš v pořádku tu nožičku

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná úroda, jen ta zahradnice na sebe musí dávat větší pozor. Tak ať to dobře sroste a běháš brzy jako srna-brna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lado. Budu se snažit dávat na sebe pozor,ale mám i takovou zkušenost, že čím víc je člověk opatrnější, tím snadněji se něco stane. Hele vím nic se nemá přehánět a člověk má udělat jenom tolik na kolik má síly. Musím více odpočívat. 🙂

      Vymazat
  5. Maruško moc Tě pozdravuji....už, aby jsi měla nohu v pořádku!!!!! I přes mobil krásně tvoříš....přeji brzké uzdravení...opatruj se****

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.