26 října 2020

Jehličí

13 komentářů:

  1. No joooooo, Majka ví, čím by potěšila moji duši. Zde je tak šedo, že jsem už ráno zapálila svíčku, aby aspoň trochu u blikání bylo veseleji. Tento čas opravdu nemám ráda, navíc ještě poprchává nebo mží. Na chatě zazimováno, byt neni nafukovací, tak přerovnávám a strkám věci, co sme dovezli domů, kam se dá. Dovedu si představit jak je to pro Tebe dlouhé, být nepohyblivá, ale snad ani neni v tomto čase oč stát....teda kromě zahrady. Dávej na sebe pozor - i v bytě - a na hřbitově bude lupení a je to do kopečka - Míla ( děkuji....Vánoce, Vánoce přicházejí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mílo, dneska jsem vlastně poprvé na chvíli zasedla k počítači a vytáhla na veřejnost obrázky, které mám v počítači naštěstí hotové od loňska a některé jsem dělala v mobilu ze stažených starých obrázků. Manžel jezdí na zahradu v poslední době ob den, dneska myslel, že bude lépe, ale je tu také zataženo. Je mi ho líto, když je na všechno sám. Ani ho nekomanduju, nechávám vše osudu. Jsem ráda, že se o mne stará. Na další kontrolu jdu ve čtvrtek. Díky za dopis, napíšu ti. Pokud možno hezký den. Jdu zase polohovat. :)

      Vymazat
  2. Maruško,moc hezké.Už jsi nám připoměla vánoce.
    Uvidíme jaké budou. Myslím kvůli covidu.Tady taky počasí nic moc.
    Jak píše Míla buď na sebe opatrná a taky doufám , že se nám vir vyhne.
    Na kontrole, přeji samé dobré zprávy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas rychle plyne a Vánoce jsou tu co by dup. Asi budou probíhat jen na mobilu a v poště. Je to moc smutné. Rozumné rodiny se asi moc setkávat nebudou. Ve čtvrtek dám vědět na Střípkách ze života, jak jsem dopadla na kontrole a jaký bude další postup.

      Vymazat
  3. Maruško moc hezké to máš zdravím a opatruj se také no moc nedoufám ty vánoce jaké budou hlavně zdraví přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se na Vánoce nebudeme moci tak setkávat jako vždycky. Je to smutné.

      Vymazat
  4. Zdravím Maruško,moc krásné.Opatruj se v tom období covidu

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Maruško,jako vždy úúúžasné👍👍👍👍👍byla jsem loupit větvičky,díky za úžasné doplňky👍👍👍👍👍přeji Ti vše dobré i celé tvojí rodině.🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že se ti něco hodí. Hezký den Ali.

      Vymazat
  6. Zdravím Majko,vidím že už tu nudu jsi nezvládla a zasedla k PC.To by jsi nebyla Ty abys nepřekvapila svými hezkými obrázky.Přeji ať kontrola dobře dopadne a jsi opět OK...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Evi. Ty obrázky jsem měla většinou od loňska,jen to dám do příspěvku. Ještě nemohu být u PC dlouhou. Dneska se opět rozhodne o dalším postupu. Dám vědět, jak jsem dopadla.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.