16 září 2024

V uličce pod kostelem

Story aneb příběh beze slov. Pár koláží aneb jeden obrázek vždy trochu jinak. Příběh o životě v uličce Pod kostelem. Základní obrázek jsem si vytvořila s pomocí AI a postavičky vyčistila z mých obrázků již zveřejněných dříve zde nebo na Pinterestu. 



Obrázky si zvětšete, jsou dost veliké. Dívky a ženy vám také mohu nabídnout s průhledným pozadím pro vložení do vašich koláží.  Již se to připravuje. 
Hezký den 

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Květo, ty montáže mě baví i díky tomu, že AI postavy docela pěkně vyčistí od původního pozadí a můžeme kombinovat a vytvářet další vlastní věci. Jak jsem ti psala o té mé aplikaci, že ukládá AI obrázky automaticky ve větším rozlišení, tak už to není úplně pravda. Včera aktualizací přidali nový mastroj AI, nebo spíše nový styl a ubrali na velikosti. Už ukládám jen v 1248, asi i podle poměru stran. Ale vždy se dá obrázek zvětšit a následně dalším AI nástrojem vylepšit ostrost.

      Vymazat
    2. Maru moc díky za info,já mám aplikaci zaplacenou až do února ,tak zatím si ji nechám,není špatná,jde tam vyčistit též postavu a dát jiné pozadí,ale nejde si tu postavu stáhnout v png.Já ted obrázky s postavou dělám najednou zatím to jde docela dobře.Dám zadání a do něj vsunu třeba žena a ono to vytváří rúzné obrázky, zrovna dnes jsem vytvářela celou řadu různých obrázků.Já jsem si našla backgroud remover na netu a v něm jsem zkoušela ty ženy co jsem dávala na blog,docela to šlo ,musela jsem jen malinko opravit.Až mi vyprší tato aplikace potom zkusím tu co máš ty už jsem se na ní koukala vypadá opravdu moc dobře.Ještě jednou díky a přeji dobrou noc.

      Vymazat
    3. Je těch aplikací hodně. Já mám i krásnou aplikaci na animace, ale dělá obrázky moc veliké pro načítání na blog a když je změním, podstatně se zhorší kvalita. I AI aplikací je dost. Docela mě překvapilo, že ty AI nástroje přidali do aplikace na úpravu fotek.

      Vymazat
  2. Nádhera Maruško. Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.