14 června 2024

V zelené barvě

5 komentářů:

  1. Opět nádherná tvorba. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jaruško. Před chvílí jsem se vrátila ze zahrady, kde jsem také hezky tvořila.Opravovala jsem zídku u schodů na zahradu kudy vedl výkop elektriky. Chlapi to sice zahrnuli a nějak poskládali kameny,ale já jsem se snažila tomu dát opravdu původní tvar a také, aby to drželo a ještě se daly do skalky opět zasadit kytičky. Manžel se mi smál, že to skládám jak puzzle. Někdo by řekl hrůza, ale když jsme bez auta, musíme použít materiál, který je k dispozici. Ale já jsem spokojená a až to celé oživí kytičky, bude to super. 😀

      Vymazat
    2. Maruško, to znám. Také jsme měli na zahradě sloup el. vedení a měnili dřevěný za betonový a navíc nám tehdy ještě přes
      celou zahradu udělali výkop a vedení v zemi k řadovým garážím. Ani jsme nemohli nic říkat, protože jsme měli zahradu v pronájmu. Tehdy jsem byla na mrtvici, když krásná zemina zmizela pod nánosem jílu. Nakonec jsme museli pronájem zrušit, protože sama bych to celé udržovat nezvládla. Přeji Ti hezké léto a ať ti vše na zahradě už dělá jen radost.

      Vymazat
  2. Krásný večer Maruško, kouzelná tvorba ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.