22 května 2024

Střevíčky - fantazie

kdysi jsem vložila na blog obrázky střevíčků vygenerovaných pomocí AI a nyní jsem je vyčistila pro možné vložení do jakéhokoli pozadí. Třeba se budou někomu hodit do jeho obrázků. Jsem hračička.

Hezký den přeji. 

5 komentářů:

  1. Ahoj Majko, tak se mi zdá, že i u Vás prší. Jedeš jako motorová myška. Možná to bude uhozené, již teď v máji, ale chtěla bych poprosit o PF s nějakýma hvězdičkama či jiným motivem pro rok 2025, no a jak jinak průhledné pozadí. To víš - nemožné okamžitě a zázraky na počkání. Já bych i počkala. Dávej na sebe pozor. To počasí mne štve. - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady si to žije vlastním životem. Mám naskládané články už až do poloviny července. :-D I na ten Nový rok už něco mám. :-D U nás je dneska trochu deštivo, ale je to takový zahradní deštík, žádné pohromy. Včera jsme byli na zahradě, domů mne vzala sousedka autem, takže jsem nebyla tak utahaná cestou. U počítače si odpočívám. Je pravda, že hodně věcí je dělaných na mobilu pěkně v leže u telky. :-D Tu PF-ku ti udělám. Musím se ale trochu přeladit v čase. V sobotu jsme byli v Teplicích nad Bečvou, je škoda, že lázně utrpěly covidem. Ale prošli jsme se k propasti. Článek teprve bude. Už se těším na dovolenou. Naplánovali jsme si tu loď i pivovar i nezávisle na vás, kdyby setkání z nějakého důvodu nevyšlo. Moc děkuji za typ. Hezký den přeji, i když prší. M.

      Vymazat
    2. No my - oba s chotěm - počítáme s lodí i pivovarem, ale máš pravdu ...jeden nikdy neví. Hlavně abychom byli všichni zdraví. Nechvátej - do prosince času až až, i když je podzimní sklizeň, zavařování a pak pečení cukroví, ono to zase rychle uteče. Jenom písmena PF a číslice. Od kamarádky AI, aby zase bylo nějaké nóvum. Těším se na Vás oba - M

      Vymazat
    3. Míš pravdu, hlavně zdraví a dávat na sebe pozor. :)

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.