11 dubna 2024

Rámeček s květinou

Místo pro fotografii s květinou, kterou jsem vyfotografovala, vyčistila a nabídla již hodně dávno. Může se tedy zdát, že tohle už tu bylo, ale doufám sama, že jsem tyto rámečky ještě nezveřejnila. :) Poslední obrázek se trochu vymyká, ale snad nevadí. :)

Hezký den.

10 komentářů:

  1. zdravím vás Maruško prostě opět nádhera jste fakt úžasná šikulka-stále vás nepřestávám obdivovat ............mám návrh co tak šeříky pro více fotek nebo pomněnky pro víc fotek to by bylo taky pěkný a jemný ???? přeji krásný den Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blanko, moc děkuji za pochvalu a hlavně odezvu. Moc ráda zkusím vícenásobný rámeček, jen to bude chvíli trvat. Já jsem hodně věcí dělala v zimě, mám nastavené články až měsíc dopředu, ale nevadí, zkusím vložit do některého odpoledního vstupu. Nyní s nástupem jara je více aktivit venku, ale k počítači přece jen zasednu. Přeji hezký den.

      Vymazat
  2. Maruško a právě ten poslední se šeříkem je nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí, že je takový jemnější. :)

      Vymazat
  3. Maruško to je opět překrásné. Jsi moc šikovná a Tvoje tvorba vždy potěší.

    OdpovědětVymazat
  4. Majko krásné rámečky ,vždy se těším co nového uděláš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.