30 března 2024

Ornamentový vzor na saténu

 Tak trochu divočina a varuji, je těch obrázků hodně. Prostě taková moje čistka v počítači. Třeba přijdete na to, jak obrázky využít. Je vytvořeno pomocí Art Ai, ale to jste už jistě poznali.


Hezký den

5 komentářů:

  1. Zdravím Maruško to je nádhera, mě se to moc líbí, takové pohádkové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já mám ornamenty ráda a tak mne tohle baví.

      Vymazat
  2. Maruško zdravím, to je plno krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že taková krása není hmatatelná, co? Je to nádherný, já mám v adresářích v PC taky tolik Ai produktů, to tvoření s Ai je skoro jako droga, ale využít to pro další grafiku zatím moc neumím. Sem tam použiju obrázek, ale proti tomu množství, co jsem už vygenerovala, je to kapka v moři. Ale to nevadí, hlavně, že nás to baví.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.