01 března 2024

Obrázky se srdíčkem třeba k MDŽ

 Nedávno jsme slavili Valentýna, ale k srdíčkům se ještě vrátím, neboť se možná najde i někdo, kdo raději než Valentýna oslaví se svou milovanou ženou svátek žen, nebo si alespoň vzpomene přáním na kolegyni, maminku, babičku. Tak tedy opět pár obrázků pro toho, kdo si přání rád vyrobí sám. 

Všechny obrázky je možné před stažením zvětšit

5 komentářů:

  1. Ahoj Majko, tak mi nedá se zeptat kdy to všechno stihneš dělat ( tj. chlapi, domácnost, rehabilitace a tvorba). A co očička? Ptám se proto, že já u očního jsem pomalu trvalá návštěva. Vidím špatně, zjistili mi šedý i zelený zákal a musím pořešit co dřív a co pak. Dávej na sebe pozor a hlavně bud zdravá - Míla

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško zdravím a moc chválím ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Maruško perfektní a moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, to je opět moc krásná a propracovaná grafická tvorba. Máš můj velký obdiv.

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky chválím. Vše je moc krásné

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.