05 března 2024

Obrázky k MDŽ

 Vytvořte si přání ke svátku žen. Třeba vám tyto obrázky pomohou, když je vložíte na vhodné pozadí. 

Obrázky prosím nevydávejte nikde jako svou vlastní práci. Použijte ve své další tvorbě.
Opět přeji všem hezký den

9 komentářů:

  1. Moc hezké obrázky i když já MDŽ moc nemusím.Asi proto,že jsme byly dříve vždy někam povinně nahnány k oslavám. Mám raději Den matek.Ale ženy užijme si to...💕🌹🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak jinde, ale u nás v práci se neslavilo povinně. My jsme si v našem kolektivu udělali všichni vlastní večírek a muži nás vždycky něčím překvapili. Bylo to v podnikovém klubu. ROH pořádalo větší akci pro odmeňované ženy z celého pidniku ve velkem sále kulturniho domu. Tam jsem byla jednou, dostala jsem sadu likérových skleniček na stopce. Jinak ROH dávalo všem ženám nějaké dárky v podobě tašek, ručníků a pod. My doma také nijak neslavíme, jen mi syn koupi kytičku a manžel čokoládu. Toť vše. Jen učitelkám se snad povinně kupovaný kytičky a v květinářství bývalý fronty.

      Vymazat
  2. Maruško to je moc krásné. Škoda, že je tento svátek hodně spojován s povinnými oslavami a opíjením hlavně mužů, ale bylo milé, když loni všechny ženy při odchodu v Lidlu, dostávaly od mladíků růžičku. Já dostávám v tento den květiny stále celé a je to milé. Tak pokud tento svátek dál držíš, tak si jej krásně užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava..celé roky...vypadlo mi slovo...achjoo. omlouvám se.

      Vymazat
    2. V našem podniku nebyly oslavy povinné. Viz výše. Od jednoho internetového kamaráda dostávám přáníčko, tak vždy něco vytvořím, kdyby někdo chtěl, i k tomuto tématu.

      Vymazat
  3. Ano je je to moc krásné

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.