29 března 2024

Fantazie - velikonoční vejce

Dnes tu máme již Velký pátek a já všem přeji krásné velikonoční svátky. Užijte si prodloužený víkend podle svých představ, ale hlavně ve zdraví a pohodě přivítejte jaro. 

Ještě tedy naposledy trochu velikonoční fantazie. 

Hezký den

8 komentářů:

  1. Tutti bellissimi.Buona Pasqua!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné MARUŠKO. KRÁSNÉ VELIKONOCE TI PŘEJI

    OdpovědětVymazat
  3. Marie, nádhera děkuji za potěšení na duši.
    Také Ti přeji radostné Velikonoce, pohodu a klid. Jara V.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherný Majko. Fakt, ty tu Ai umíš pěkně využít. Já bych se ti chtěla omluvit, že jsem nikdy nereagovala na tvoje komenty. Jsem opravdu tupoň, ale já je měla špatně nastavené a mě se vůbec nezobrazovaly. Nepřišlo mi ani upozornění do mailu, jako to mám na druhém blogu. Teď, když jsem je po letech našla, stejně se nezobrazují. Fakt mě to mrzí, přišla jsem o hodně milých komentářů a ještě víc mě mrzí, že to vypadá, jako že nereaguji. Tvých komentů si hodně vážím, protože tys můj grafický guru...vždyť víš. Vždycky jsi pro mě s tvou tvorbou byla velká inspirace, to bylo je a bude... Chodím k tobě na čumendu dost často a vždycky zírám, co vymyslíš. Ai používám taky a moc ráda, mám už jen neplacenou verzi v telefonu, tu placenou jsem už zrušila, ale ona stejně hezky poslouchá i když zadarmo...Ty tvoje drobný kytičky, cos teď dávala jako krajku, ty mě dostaly do kolen.
    Už asi 10dní se snažím o něco podobnýho, ty tvoje jsou dokonalý...No vyjde mi z toho leccos a to mě právě baví, že přicházím pořád na jiné a jiné postupy. Krásné svátky Ti přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Val, neomlouvej se. Mně se často stane, že komentáře od jiných a někdy i moje spadnou do spamu a kolikrát je zapomenu vytáhnout na světlo a pak už mi po dlouhé době přijde hloupé na ně reagovat. Ono si to tu někdy dělá, co chce. Jinak AI mě také hodně baví a je to už skoro droga. Právě, že nikdy nevíš, co z toho vyjde. Často jsou to i nepoužitelné obrázky, když jsou zvířata i lidi deformované. AI je super k nějaké tvorbě, ale je nebezpečná, když ji někdo zneužije k manipulaci a šíření nepravdivých informací s použitím hlasů i podoby osobnosti,či k vydírání.
      Hledala jsem nějakou aplikaci pro počítač a objevila jsem AI mezi nástroji přímo v prohlížeči Edge na OS Win 11. Komunikuje česky a je zdarma. Až mi dojde placené období u mobilních splikací AI, už ho obnovovat nebudu. Ale zase je dobré, že si s tím mohu hrát i bez počítače na dovolené nebo na zahradě.Tak uvidím. Zatím se měj a hezké svátky.

      Vymazat
  5. Stejně je zajímavý jak ta Ai semele dohromady věci, které by lidská mysl nikdy nespojila a jak potom z toho vyjdou překrásný kombinace. Je to nádherné hraní, ale do budoucna z ní mám docela obavy.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.