12 února 2024

Šablony pro přání se srdcem-kolekce 2024, část 5

Další šablony se srdcem přidám až začátkem března.

Hezký den 

6 komentářů:

  1. Jéééé Maruško!!! To je nádhera. Ty si s tou tvorbou umíš opravdu vyhrát. Máš můj veliký obdiv a ještě dík, že tyto šablony můžeme použít pro svá přání. Jsi ÚŽASNÁ!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já udělám jeden obrázek a jak ho mám rozložený ve vrstvách, tak jen poměním barvy, jinak poskládám komponenty a je hned hotovo. Však brzy a v létě až budu mít více aktivit venku, tak obrázků bude méně. To zase více článků bude na cestovatelském blogu.

      Vymazat
  2. Hezká přáníčka k Valentýnu. Maruško kam na ty nápady chodíš. To je nádherné co děláš,
    jsi moc šikovná. Škoda že Valentýna nedržím. A jsi hodná, že nám svoji tvorbu poskytneš.
    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji. Ta přání se srdcem se hodí i k narozeninám nebo maminkám. Srdíčko je sice symbolem lásky, ale milovat a mít rádi můžeme kohokoli. Já mám schované všechny svoje obrázky a vlastně je všelijak kombinuju a občas přidávám i něco nového a vždy jinak poskládám. při tom jak si s tím hraju, tak mne zase něco napadne. :-D Měj se hezky, jsem ráda, že se ti to líbí.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.