24 ledna 2024

Srdce -kolekce 2024 3. část

 Vím, že je na tomto blogu srdíček již velmi mnoho, ale když já si nemohu pomoci. Zase trošku jiná várka se společným jmenovatelem. Nejprve jsem si vyrobila srdíčko v aplikaci XARA 3D6, jenom jednoduché a to jsem pak skládala na sebe v programu Photo Filtre Studio a postupně zmenšovala a vytvořila několikavrstvé  zlaté srdíčko, které jsem stylizovala v programu Adobe Photoshop a dekorovala dalšími obrázky.  Srdíčka z růží vygenerovala umělá inteligence, nebo je růže z mé zahrádky, vše vyčištěno od pozadí v PFS nebo mobilní aplikaci pro úpravu fotografií. Ornamenty jsou vyrobeny v A. Photoshopu. Může to pro vás být inspirace, můžete srdíčka použít do svých přání. Já také šablony se srdíčky, které se hodí k jakémukoli přání, tedy nejen k Valentýnu, ještě zveřejním.  




Prosím nevkládejte obrázky v této podobě na jiné blogy, weby a servery jako svoji práci. Věřte, že všechno zabere hodně času a dá dost práce a vyžaduje i určitý software, který není vždy zadarmo. Jelikož na každém obrázku jeho tvůrce tráví hodně času, je se svou prací tak ztotožněn, že ji pozná i po letech. Pak hodně mrzí, když jeho práci někdo vydává za svou, nebo dokonce prodává.  Vše je pro vaši tvorbu k dispozici zdarma a tvořit něco pěkného je přece pro radost. Moc děkuji za pochopení.  

4 komentáře:

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.