22 ledna 2024

Šablona pro přání s růžemi



Příjemný den

8 komentářů:

  1. Majko, tak tohle je podle mého gusta. Klidné dny a ohleduplné fyzioterapeutky - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Mílo. Dneska jsem ještě hopla na ušní, což jsem odkládala od listopadu. Děsila jsem se, že tam bude nával, ale pohoda. V čekárně nikdo. Na rehabky jsem objednaná na čas, tak by to také neměl být problém. A ta děvčata už tam znám, když jsem rehabilitovala po zlomenině kotníku. I ty se opatruj a dávej na sebe pozor.

      Vymazat
  2. Maruško to je zase moc hezká tvorba. Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jaruško. I ty se měj hezky, myslím na vás na oba.

      Vymazat
  3. Krásné šablonky s růžemi,voní mi až domů..😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc, Evi. Už si myslím, jestli s tím nejsem trapná. Ale když mě to baví😃

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.