29 ledna 2024

Růžová růže

 Kolekce pro vložení do pozadí umožní vytvořit krásné přání. 


Všem přeji hezký den a radost z tvotby

11 komentářů:

  1. To je zase nádherné Maruško. Jak budu tvořit pozadí na blog, tak mám zase z čeho vybírat doplňky. Děkuji moc za tuto možnost. Přeji ti moc krásné dny ve zdraví a pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem dlouho kytičky a krajky nedávala. Mohla bych zase něco nového vymyslet, než začne zahrádka. Pak už nebude tolik času. Měj se hezky, pokud to jde, myslím n tebe i manžela.

      Vymazat
  2. Krásné růžičky,potěší zvláště teď v zimě..🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už se těším na jaro. Tahle zima mě letos nějak nebaví. Asi proto více sedím u počítače nebo na tabletu. Už mám hotové obrázky, přání i šablony na Velikonoce. :-D Pak to zase pojede na blog samo. :D

      Vymazat
  3. To jsou parádní růžičky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lenko. Je to skládačka, doplněná mobilní aplikací o kapičky. Ty skládačky mne fakt baví.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.