31 ledna 2024

Dívka a kotě

Na závěr měsíce jen obrázky pro radost. Obrázky jsem vygenerovala v aplikaci Art AI a vyčistila pozadí.  
Hezký den všem


6 komentářů:

  1. Tuhle apku mám taky moc ráda, bohužel však naprosto neumí ruce, ale jinak je úžasná. Pro grafiku úplně dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je tam více stylů a je pravda, že každý styl umí něco jiného. Je to o zkoušení. Lidské i zvířecí tělo je kolikrát deformované. Tu první, co jsem měla mít do března zaplacenou mi zničehonic ukončili už v listopadu a není již ani na Google Play. Ta dělala nádherné obrazy a měla i možnost zvolit velikost pro velký tiskový formát. Tam jsem však musela hodně obrázky upravovat, maskovat nedostatky. Klidně i místo nohy krásné dívce dali ruku. Nebo z hlavy rostla další dívka. Ale dalo se to šikovně upravit. Ty programy, co mám nyní nemají volbu většího formátu. Jeden max 1024 a druhý do 2000 pix. Což je škoda, to mi nevezmou na Pixabay. Tam musí být formát přes 3000 pix. Ale hračky jsou to super. Alespoň se přes zimu nenudíme a nemyslíme na neduhy a netropíme neplechu. :-D Měj se hezky, Val.

      Vymazat
  2. Moc krásně vytvořemé Maruško.Jako vždy super. Hezké dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima večer Maruško, nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherně vytvořené Maruško. Už jsem tu byla, ale komentář tu není...

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.