18 listopadu 2023

Vánoční pozadí kolekce 2023 - 1. část

Jednoduché pozadí, do kterého můžete vložit vánoční komponenty, doplnit text a máte hotové přání. 

Použijte do svých komponovaných obrázků a přání, prezentací či videí i jako dekoraci blogu,  ale ,prosím, v této podobě nenahrávejte na internet  jako nabídku vaší autorské práce.  Moc děkuji. 

7 komentářů:

  1. Prosím Majko, mohla bys mi poradit, jak vložit hotové obrázky do editoru, aby nebyly jenom pod sebou, ale tak, jako to děláš ty? Zkoušela jsem kde co, ten editor je užší než potom stránka, a když si je velikostně upravím, nedokážu je dát vedle sebe, pořád mi to nekontrolovatelně odskakuje, vůbec mi to hlava nebere. Jestli to tedy není tvoje tajné "know how".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to rébus, ale dělám to takto: 1. Do stránky nahraju z příslušného alba fotky tak, že je prostě naklikám. Vloží se ve střední velikosti. 2. Kurzor dám před druhou fotku a dvakrát na klávesnici vrátím zpět a fotky se dostanou k sobě nebo vedle sebe a takto to udělám se všemi fotkami. 3.Pak označím první fotku a zvětším na velmi velký a na témže místě, jak je velkost fotky kliknu na první umístění fotky, t.j. k levému okraji. Ostatní fotky zmenším na malé. A ony se naskládají vedle velké fotky. Někdy tam dám dvě střední velikost. Je potřeba si kontrolovat náhled, protože v editoru to vždy vypadá trochu jinak.
      Také se mi někdy stane, že pokud jsou ty malé fotky vedle velké svisle, posune se další řada o hodně níž a vznikne tam velká mezera. Zjistila jsem, že stačí za třetí malou fotkou kliknout na enter, tedy přidat řádek. Vali, taky se s tím někdy navstekám. Smažu fotku, musím se vracet.
      Nevím, jestli jsem ti pomohla.
      Pokud první fotku posuneš k levému okraji, vznikne odstavec a můžeš vedle fotky umístit i text. Protože je editor úzký, tak nejprve nechám fotku normálně střední velikost a vedle píšu text. Až to mám napsané, tak fotku zvětším. V editoru vznikne vedle fotky úzký proužek textu, ale v náhledu stránky to pak vypadá jinak. hezký večer.

      Vymazat
    2. Tak na to bych nikdy nepřišla. Děkuju moc za radu, není to zrovinka jednoduché. Děsně to zkresluje, když něco jiného je vidět v editoru a něco jiného na stránce. Díky ještě jednou, nějak se chci vrátit do blogového světa.

      Vymazat
    3. Přesně, stránka vypadá úplně jinak v editoru a jinak v náhledu. A v editoru je to pořádný zmatek.

      Vymazat
  2. Maruš,jako vždy nádhera,-jednička s hvězdičkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Ještě je toho připraveno strašně moc. Prostě, když mě něco baví, tak nevím, kdy přestat. A tak to se mnou bylo i když jsem vyšívala. Nikdy ne podle předlohy, prostě, jak mi v hlavě pracovala fantazie. Pak jsem byla zvědavá, jak to bude vypadat ve skutečnosti a spát jsem chodila hodně pozdě. To je tak, když je z koníčka pořádný kůň. :)

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.