22 listopadu 2023

Studenovodský vodopád - Vysoké Tatry

 Kdysi dávno (2007) jsem se pokoušela upravit svou fotografii z jedné návštěvy Vysokých Tater a dneska jsem se opět poprvé pokusila tento obrázek oživit. Nevím, zda by se sem dal vložit animovaný gif (někdy se špatně zobrazuje) proto jsem obrázek převedla do videa s hudbou.  Stejně jako nedokonalý je onen starý obrázek, tak i na nové úpravě je spoustu chyb, hlavně v posloupnosti jednotlivých proudů vody, ale teprve se učím v anglicky komunikující utilitce. 

Se zvukem
Takové malé odbočení od myšlenek na Vánoce. Vánočních a novoročních věciček je připraveno ještě hodně. :-D
Hezký den.

4 komentáře:

  1. Maruško, také jsem kdysi takto tvořila, ale už jsem programy vymazala, také mi některé končily platnost a nechtěla jsem je dál platit. Na obrázky už nemám tolik času. Věnuji se spíše ručním pracím nebo jdu raději ven do přírody nebo čtu v encyklopediích a mám tu i dvě nové knížky o našem výběžku a tak je pořád o zábavu postaráno..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám zase naopak s těmi ručními pracemi. Dokonce jsem na to měla nejprve povolení MNV a později ŽL a mohla jsem prodávat a šít, vyšívat, plést, drhat a háčkovat na zakázku. Vlastně mi to doporučila kolegyně, která byla vždy nadšená a kupovala to ode mne. Ale ono se to dost rozneslo a ruční práce dělat na zakázku už je dřina, protože tě honí termíny a uspěchat se to nedá, jen věnovat tomu více času a zaplacené to stejně nebylo. Cena materiálu a už jen 10,- Kč na hodinu cenu nadsadilo tak, že lidi nevěřili, že je to tak drahé. Ale sama víš, co je ruční práce. Když jsem měla volnou ruku v nápaditosti, tak to mě bavilo, ale když někdo přišel s předlohou, že chce "tohle", tak jsem se do toho musela hodně nutit. A to už není ono. S počítačovou érou jsem prostě získala nového koníčka a zrušila ŽL. Už nevyšívám, nepletu, neháčkuju, nedrhám, už ani ten falešný patchwork. Nyní je k dostání tolik krásných materiálů a je dostupných tolik krásných technik a videí na nádhernou tvorbu, že se mi kolikrát tají dech. Ale už se do toho nepouštím. Přenechávám to těm, jejichž doba přišla a mají to vše k dispozici. :) Jo a ven s foťákem chodím stále, na to jsem zatím nezanevřela. Však víš.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.