12 listopadu 2023

Maska rámeček vločky

 Těmito obrázky konečně zahájím sérii obrázků, pozadí, přání, rámečků na téma Vánoce a Nový rok. Skoro každý den se můžete těšit na nějakou maličkost.  

 Pomocí těchto masek jsem již loni dva rámečky vytvořila na ukázku jeden přikládám i sem. 



Advent je za dveřmi, tedy zítra něco málo na toto sváteční téma.  

6 komentářů:

  1. Moc děkuji Majko, už mne to zase bere, jsem říkala, že nebudu péct a již včera jsem zahřívala byt abych věděla, zda trouba peče...ha ha, nevím kdo to bude jíst, všude máslo a já intolerance na laktozu a děti si pečou sami. A si myslím, že to samé bude i s přáním, něco namatlám a pak říkám, že jedno je horší než druhé. Jste už trochu v pořádku? Dávej na sebe i chlapi pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, každý rok si říkám, že budu péct méně s pak je toho 8 -10 kg. Manžel brble, prý kdo to bude jíst a pak se po cukroví shání první. Ale je fakt, že dám i dětem do rodin. Holky jsou furt v práci a času mají málo, tak ať si odpočinout. Vánoční pečení mě baví. Vždy si udělám několik různých těst do ledničky a pak jedu jeden plech za druhým. Začala jsem tak trochu d velkým úklidem hlavně v pokoji M. Jinak zdravotní situace mezi mužským osazenstvem je už mnohem lepší, jen těch stařeckých komplikací už se nezbavíme. Drž se.

      Vymazat
  2. Vánoc se blíží . Ale ani jedna chuť do pečení. Masky jsou moc hezké snad taky nějaké přání zplodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne ty obrázky vždycky naladí na předvánoční čas. Pomalu jsem začla uklízet a na pečení se docela těším.Az ta vůne cukroví u nás dodá šmrnc Adventu.

      Vymazat
  3. Maruško zdravím, masky úžasné, díky za ně ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.