17 listopadu 2023

Fraktály se zlatým pozadim

Na chvíli si odpočineme od vánočních obrázků a nabídnu vám takovou barevnou fraktálovou divočinou. Všechno tak trochu v jednom stylu. Využijte dle své fantazie, já sama někdy příště ukážu použití v některém přání. 

Použijte v jakékoli své další tvorbě jako pozadí do prezentací, přání,  jen prosím v této podobě nevydávejte na internetu jako svou autorskou práci. Moc děkuji.  

6 komentářů:

  1. Tvá tvorba Maruš je pro mne balzámem na duši...

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško zdravím, nádherné jako vždy ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško to nejde ani popsat co ty dokážeš vytvořit za párádní díla.Jsem ráda že se kouknu,já teď nebyla trochu zas zlobí mně lékaři.........jen kontroly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, že máš zdravotní problémy. Já jsem zvědavá, co řekne lékař na moje záda. Mívám velké bolesti. Jinak děkuji za pochvalu.

      Vymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.