08 října 2023

Šablony - víno

7 komentářů:

  1. Moc krásné. Maruško, kdy ty to všechno stíháš? Zahradu, zaváření, výlety, fotografování, domácnost a ještě tvotbu...Jsi úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji. No, tyto obrázky jsem vytvořila vlastně v posteli při televizi, kam si občas vezmu tablet. Jsou vlastně jen 3 vytvořené v AI generátoru, který už mi nefunguje, ale obrázků mám dost a na ně aplikované pomocí masek různé barevné pozadí a komponenty. Je fajn, že mohu používat i komponenty, které mám v oněch mobilních aplikacích i moje, které mám tady na blogu. A na zahradě mi vydatně pomáhá manžel, který očistí a uklidí nářadí, které mi odpadne od ruky. Já posekám, on důkladně očistí a nabrousí sekačku. To už by na mne bylo moc. 😊A doma to máme také rozdělené. 😄

      Vymazat
  2. Moc hezké Maruš,tvá fantazie nezná mezí.Také se někdy zamýšlím nad tím,kde bereš ten čas a energii,tak ať to dlouho vydrží,opatruj se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, když někoho něco baví, tak si čas najde. A v důchodu už mě řídí akorát počasí. A co se týče elánu, obdivuji i já tebe zase v tom cestování. Měj se fajn.

      Vymazat
  3. To je nádhera, nemám slov šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Majka, šablóny sú krásne a určite ich využijem. Je to nádhera, čo Ty dokážeš. Úprimne ďakujem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.