30 října 2023

Květina - jiřina

 

5 komentářů:

  1. Maruš, jiřiny mají krásnou barvu. Tyto malé kulaťoučké mám nejraději. Měla jsem ji ale asi ji něco sežralo, vůbec nevylezla🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, zase práce, vím napíšeš že u toho odpočíváš. Moje maminka hověla georgínám jak se jim u nás říká a fuchsiím. Ach jak je to dávno, všude ve sklepě bylo hlízy a táta hromoval, že brambory zmrznou , ale georgíny se jíst nedají...No tak vidíš, zase jsem na okamžik malá holka.....a ty dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Obrigada pela visita;
    Boa entrada de mês de novembro.
    janicce.
    Děkujeme Vám za Vaši návštěvu;
    Dobrý začátek měsíce listopadu.
    janicce.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško opět nádherné kytičky -jiřinky. Ty jsi moc šikovná,.

    OdpovědětVymazat
  5. Velké poděkování uložila jsem si Maruško ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.