15 října 2023

Fraktál jako pozadí

 Tyto fraktály jsem vytvořila již dříve a některé již použila jako pozadí v přáních. I vy je můžete použít ve svých přáních nebo obrázcích k jakékoli příležitosti.  Pro stažení je potřeba obrázek zvětšit.

Prosím, nevkládejte obrázky  té=to podobě  na Pinterest a jiné servery jako svou práci. Moc děkuji.

5 komentářů:

  1. Maruško to je nádhera! Takový tvorba dá hodně práce a to si mnozí vůbec neuvědomují. Jen že kdybys tam dala podpis, tak to tu krásu naruší...Jen že někteří lidé si to vůbec neuvědomují...Přeji Ti moc krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu. No ale ono je to i s tím podpisem tak, že pokud nabídnu šablonu či pozadí s podpisem a někdo ji použije k další práci, což je umožněno, přidá tam něco svého a třeba i text,tak tam nemůže pak být i můj podpis. Už to pak není moje dílko. Tak se na to vše musím dívat tak, že mě to baví a těší mě ty hrátky s obrázky, protože kolikrát sama nevím, co vznikne a pak z toho musím mít radost především já. 😊Jen mne trochu mrzí, že sem chodí lidí dost a komentář zanecháš jen ty a pár blogových kamarádek. No to už je holt internet. Měj hezký nový týden. Já jsem stále jen na tabletu na datech, ta včerejší mini bouřka tu způsobila nějakou vážnou poruchu. Technici poskytovatele internetu to zatím nedokázali zprovoznit.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fraktály. Maruško přeji hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  4. To je velká krása ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.