18 září 2023

Přání k jmeninám od 21. do 30 září

 V tomto období oslaví svůj svátek Matouš, Darina, Berta, Jaromír, Zlata, Andrea, Jonáš, Václav, Václava, Michal a Jaroným. 

Všechno nejlepší. 

Milí přátelé, mám trochu dilema. Jak jste si mohli všimnout, poslední dobou vkládám jen hotová podepsaná přání a žádné šablony, které byste mohli použít pro svou tvorbu, žádné obrázky, krajky a podobně a mám jich tu strašně moc.
 Ale stále ještě dost těžko nesu to, že se moje šablony objevují hlavně na Pinterestu, kde se vydávají za práci někoho jiného. Šablony jsem nechtěla podepisovat, protože jsou určené pro další zpracování, pro vaši kreativitu. Pokud se použijí jako pozadí je všechno OK, ale i jednotlivé komponenty, obrázky se dokonce nabízejí za peníze na jiných serverech. Já dávám vše zadarmo k volnému použití a hodně mě mrzí, že si to někdo stáhne a šup - vydá jako svou práci. A je toho všude moc - moc - moc.  Podle údajných autorů na Pinterestu vidím, kdo chodí na mé stránky, kdo si stahuje. Moc mě to mrzí, protože mně ani nepoděkuje. Neberte to v žádném případě jako výtku vy,  kteří používáte mé obrázky ve vaší další tvorbě, tedy vkládáte do obrázku i svou myšlenku. svůj vkus a podobně nebo použijete můj obrázek ve svém pozadí. Berte to jako omluvu a vysvětlení, proč jsem se tak změnila, proč v poslední době jen ta hotová přání. Třeba z toho vyrostu, třeba se nad všechno jednou povznesu........

11 komentářů:

  1. Maruško,chápu Tě,že to mrzí.někteří lidé jsou opravdu vyčuraní,asi s tím nic nenaděláme.Nás ale také mrzí,že už asi neuvidíme tvé nádherné obrázky,které přinášely radost a potěšení.Jak píšeš,třeba se to časem změní...opatruj se...

    OdpovědětVymazat
  2. Majko a Vánoce, Vánoce přicházejí......no někomu neni stydno nic. Můj syn říká, vlastně to říkají dnes mladí všichni:" Karma je zdrama" věkově mne blízcí říkávali" Na každé prase se řezník najde" ....takže tak.Dávej na sebe pozor - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vánoční obrázky jsem nyní dávala na Pinterest, protože jsem si všimla, že jich tam už někdo dost dal sám i beze mne. jsou to obrázky, které mám tady na blogu. Nové jsem ještě nedávala.

      Vymazat
    2. Nemůžu spát, trhala jsem švestky - z řebříku v 73 letech že? a odpeckovávala a delala kompot, takže bolí všechno a tak čumím do pc, místo abych spala.....Majko, tak jsem houpla na Pint a jako víc krát se divím, co všechno už si někdo přivlastnil. K těm Vánocům - neumím se ani vyjádřit co chci říct - rodina mi to říká pořád - jsem chtěla říct, že se blíží a kde vezmeme komponenty na to naše matlání, když dárkyně nepodaruje... dívám se že máš datum ještě 18.9.no a já už budu mít datum 19.9. Tak hezký den ve zdraví a všechny další - Míla

      Vymazat
    3. Tak vsadím se, že jsi ještě nestačila použít všechny starší vánoční věcičky. Něco ti určitě zbylo. Ale až mě to opravdu chytne, bude i něco nového. 😉 Nyní běhám s M. po doktorech. Také na sebe dávej pozor.

      Vymazat
  3. Maruško zdravím, parádní dílka jsi vytvořila, je to divná doba a stud žádný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se dá dělat. Musím se s tím smířit a povznést se nad to všechno. Jsem ráda a těší mne, když vidím nějaký svůj obrázek použitý v jiné tvorbě, když se někomu hodí do jeho přání. I já občas použiji jako dekoraci cizí věc, ale tady a nikde jinde tu samotnou použitou věc nenabízím jako svoji. Vlastně je i výjimka. Když z fotografie třeba vyčistím nějaké zvířátko, třeba ovečky pro velikonoční přání. Ono to dá práci a výsledek vždy ještě skombinuji s jiným obrázkem. Ano, to pak vystavím jako svou oraci, která mi zabrala i několik hodin. Danuško, měj se hezky.

      Vymazat
  4. Milá Maruško,vůbec mě nemrzí,že dáváš podpis pod svou práci,jsi autor a zabere ti to spoustu času!Ale mrzí mě,že jsou lidé takové pijavice a bezostyšní zloději.Také mě kolikrát příjde líto,když někde uvidím svůj obrázek,kde je můj podpis překrytý něčím jiným a dotyčné se ještě nestydí podepsat.Mám velké zdravotní problémy a než se mi podaří nějaký obrázek nebo přáníčko vytvořit,tak to trvá hodně dlouho.Musím dělat s přestávkama.Od Tebe si půjčuji různé komponenty a pozadí už přes 10 let a nikdy jsem si nedovolila překrýt tvůj podpis pokud tam byl.Vím,že je Ti z toho všeho smutno,ale lidi jiní nebudou.Jak už psala děvčata výš-karma je zdarma,toto říkám i já už hodně let a opravdu to funguje.Nepřeju nikomu nic zlého,ale každému,co si zaslouží.
    Maruško dělala jsem přání pro Vašíky a vypůjčila jsem si kousek textu tady ze Tvých gratulaček.Moc děkuji.Měj se hezky,přeji pevné zdravíčko Tobě i celé rodince a nebuď smutná.Opatruj se,Drahuš ze Zlína.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.