08 června 2023

Zase trochu fraktálů s hudbou.

 Díky tabletu a šikovným aplikacím ani nemusím k počítači, aby, pěkně z polohy v leže, vzniklo něco takového.  To když bolí záda z prací na zahradě a chce se něco tvořit. :) A že toho poslední dobou na zahradě je dost....



7 komentářů:

  1. Ahojky Maruško, žasnu jsi pilní i při odpočinku, nádhera ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je tohle relax jako kdysi vyšívání. A jsem ráda, že se to líbí. 😊

      Vymazat
  2. Maruško,to je nádherné.To jsem nikdy neuměla.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Milá Lado, moc děkuji. Na tohoto koníčka ještě vidím a tak se mu s radostí oddávám. Když někde narazim na krásnou výřezovou výšivku, tak je mi líto, že už nic podobného nevytvořím. V bílé výšivce jsem se našla a kdysi i vyšívala a šila na ŽL. Je to pryč. Tak jsem vděčná za tu jinou možnost.

      Vymazat
  4. Pěkný den Maruško, to je moc velká krása ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.