16 května 2023

AI - umělá inteligence a já

 Neděste se, jen jsem si opět hrála s programem Art AI a vytvořila některé obrázky. Ale už dříve jsem se zmínila, že obrázky postav a zvířat mohou být někdy až hrůzostrašně deformované. Třeba z hlavy vyrůstá další hlava, nebo má dívka několik rukou či místo nohy ruku. Pokud je obrázek jinak pěkný, snažím se tyto vady odstranit. Hodně mě takové retuše baví. Určitě vám představím více obrázků, ale pro dnešek jen kratičké video, jak jsem si poradila s touto dívkou. 

Nevín, zda půjde video spustit v mobilní aplikaci nebo v tabletu. Když tak si třeba změňte v mobilu nastavení pro PC.  Jinak je možné  kratičké video se zvukem vidět i na Pinterestu. 

10 komentářů:

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.