21 dubna 2023

Vytvořte si přání

 Stačí stáhnout po zvětšení a doplnit vlastní text. 

8 komentářů:

  1. Maruš už jsem si stáhla a moc děkuju. Přání jsou moc hezká🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také děkuji. Dneska už ležím u televize. Dobře jsem si mákla na zahradě. A zítra pokračujeme. Musíme využít sluníčka. Hezký víkend přeji.

      Vymazat
  2. Maruško další nádherná tvorba. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jaruško. Ze zítřka mám trochu obavy, ptohlubujeme výkop na zahradě. Už jsem si mákla dneska. Už mne honí elektrikáři. A řemeslníkům se musíme přizpůsobit. I tobě hezký víkend.

      Vymazat
  3. Překráááásné*****************

    OdpovědětVymazat
  4. Co ještě dodat?Jeden krásnější než druhý
    Eva H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.