04 dubna 2023

Velikonoční přání

 letošní už naposledy. 

Perníčky mám napečené, nazdobené, a nyní už jen beránky a mazance. A že je peču i do rodin dětí, tak mne čeká docela makačka. 
Ubrousek vyšívala moje maminka a ta háčkované kraslice já a kdo by chtěl, najde na tomto blogu i návod v rubrice

  Moje ruční práce

Hezký den všem přeji. 

5 komentářů:

  1. Pohodové ve zdraví prožité Velikonoční svátky Maruško pro Tebe i celou rodinku. Ty na co sáhneš to umíš. Šikulka, moc krásné ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško i já přeji celé tvé rodině krásné prožití svátků velikonočních. Všechna tvá přáníčka jsou nádherná

    OdpovědětVymazat
  3. Maruš,přeji krásné Velikonoce (i když počasí je jako na Vánoce) strávené v pohodě a zdraví.Přáníčka jsou moc hezká...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná přáníčka Maruško. Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná přáníčka Maruško, hezké Velikonoce ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.