26 dubna 2023

Tradiční slet čarodějnic

 Už se to blíží. Tak si to holky užijte.

10 komentářů:

  1. TAK HURÁ NA TO DĚVČATA!!

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško to je zase nádhera. Stáhla jsem si od Tebe opět nějaké prvky pro tvorbu pozadí, která jsem si vytvořila a hotová pak uložila na mém blogu. Do úvodu stránky jsem napsala, že použité prvky ke zdobení mnou vytvořených pozadí jsou Tvoje a přidala jsem i odkaz na tento Tvůj blog. Doufám, že to tak může být. Moc děkuji a přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to nemusíš. Vždyť jsi na tom odvedla kus práce a k tomu ty všelijaké komponenty jsou, aby se využívaly. A tvým přičiněním vzniklo krásné pozadí. Mně vadí, jen když si někdo přesune mé věci na stránky, kde to nabízí ke stažení jako svou práci. I šablony, jakmile je doplněn vlastní text si mohou uživatelé vystavit. Asi jsem poctivé lidí hodně a zbytecně vylekala. Měj se hezky. A pokud parafuji aršík s ornamenty, či kytičkami, tak to také jen proto, aby to v té podobě nebylo nabízeno. Z aršíku se může vystřihovat. Jinak by to nemělo smysl.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
    2. Jaruško, hlavně jde o zveřejňování na FB, Pinterestu, Instagramu a pod. Ty a ostatní si s designem stránek fakt nedělejte starosti. :⁠-⁠)

      Vymazat
  3. Hned bych se vydala na Petrovy Kameny a pak na Praděd, už jsme tam delší dobu nebyli a stýská se mi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla za to, že trasa přes Petrovy kameny na Praděd byla z důvodu ochrany přírodní památky uzavřena už před mnoha lety. Kdysi dávno se chodilo těsně kolem nich a lidí si na ně i lezli. A kameny trpěly. Ale všechno může být i jinak. Hezký den.

      Vymazat
  4. Já už jsem připravená. Jen vylétnout

    OdpovědětVymazat
  5. Letos se mi nějak nechtělo ☺
    Eva H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste se zde zastavili a nechali pár slov v komentářích. Vaší odezvy si velmi vážím.